Uddevalla tur och retur !

Att åka buss kan va bland de tråkigaste som finns, bara tanken på hur myket som man egentligen hade kunna gjort under den tiden gör en smula deprimerad. Men iår läre bli ett antal såndana resor  och det är helt enkelt bara och gilla läget. Matchen mot Rössö igår gick inte riktigt som vi hade tänkt, utan iställlet åkte på redigt mä däng. Dom va lite bättre och utnyttjade våra svaga punkter lite för väl under de första 20 minuterna.
Men bussresan gick hem gick ändå relatvit fort och vi va hemma i Arvika redan vid halv nio.
Fyllde magen med mat från Smultrongatans goda grill innan jag & alex traskade iväg till Odonvägen och hem till Sundvalls. Där vare desto mer livat och efter många om och men så blev det inte Karlstad utan Tiki stället som alla skulle till. Så jag och Alex tog varsin bil och agerade taxi ! Sen åkte jag och höll mina kära Id3 vänner lite sällskpa, och fick även se hur Einer & Emma bodde. När inte Tiki lockade så tog vi istället en tur i bilen och sen hamnade vi som alla andra raggare, inne på Donken.
Men eftersom ingen va nå värre taggade på att parta vidare så skjutsade jag hem herrskapet och åkte och hämtade Alex istället så att vi sedan kunde åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0