Tröttare än tröttast

Efter att ha sprungit fem kilometer igår var man skapligt mörbultad och sängen otroligt efterlängtad. jag trodde att de va nog med fysisk aktivitet för ett tag iallafall. Men ikke, idag vare den avslutande delen i ID3 superstars och självklart skulle vi vara på badhuset. Detta ä något som ä jävligt roligt, men samtidigt som det tar på krafterna och dels för att jag i stort sett tar inte hälften av allt vatten i magen och jag blir alltid stört hungrig av att vara där. Men lag 1 slog på sort idag och vi plockade hem hela tävlingen! Riktigt bra jobbat Lina,Ola,Hellman och Natalie och såklart resten av ID3 ! Tröttare än tröttast begav mig hem och la mig ute i solen. Två timmar senare vaknade jag upp av att pappa kom hem. Gött med lite vila ändå !
Slängde i mig mat sen bar det iväg till ämtervik och löviksvallen för en sista träningen innan det kommande DERBYT mot mallbacken på söndag. Nu jävlar ska de plockas poäng !

Har äntligen skrivit klart filosofin och jag måste säga att Gud ä trots allt ett väldigt intressant ämne. Jag har på nått sätt alltid tyckt att de är mysigt att gå till kyrkan men om de har med Gud att göra, det är jag mer tveksam till. Men vare sig man vill eller inte så kommer han alltid finnas någonstans i ens åtanke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0