Today is the day

Efter att gått och längtat efter något så otroligt länge, så är det äntligen dags ! 17.00 idag lämnar vi nordisk mark och beger oss mot varmare breddgrader och Cyper ! Detta ska bli så jävla underbart, och det är med ord svårt att förklara hur glad jag är för att vi äntligen ska få åka. Men idag åker vi äntligen och gud va jag är glad.
  Men efter en sömnlös natt,ett oväntat telefon samtal och lite ompackning av mina grejer så känner jag mig väldigt redo för att åka. Så nu vill jag bara att klockan ska bli 12 så att vi kan börja vår resa.

Vi hörs mer om en vecka, då är vi förhoppnings bruna och väldigt glada !
Men fram tills dess lär de bli rätt tunt på blogg biten !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0