tidsfördriv delux

ledig men ändå gick jag upp tio i åtta för få skjuts av alex en bit iallafall. En solig promenad från taserud till tågstationen fick mig och tro att de skulle bli en pressar dag, men IKKE ! Men väl hemma satte jag mig framför datorn i brist på annat och började spela sims ! Vilket jag i stort sett har gjort sen dess, förutom att jag klippt gräs hos farmor&farfar. Men när vädret är som de är så behöver man inte känna nån ångest och jag har faktisktnjutuit av att sitta framför datorn. 
   Sitter och väntar på att Pappa ska bli klar så att vi kan åka till Karlstad. Svenska Cupen match mellan Kbk-Halmstad och ämterviks ff har obligatorisk närvaro ! De ska bli riktigt roligt, men antagligen ganska kallt, så filten ska absolut få följa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0