Hur vore det om man gjorde det man skulle istället

Då vare onsdag idag och jag ä från och med nu ledig varje onsdag vilket inte ä helt fel. Duktig som jag är hade jag såklart planerat att gå upp i lagom tid,göra klart svenska uppgifterna och  iallafall börja kolla på filosofi uppgiften. Men istället för att gå upp i tid så låg jag kvar i sängen och snoooooza i en hel timme.. Så redan där srpcak en del av mina planer. När jag väl kom till datorn så skulle jag bara snabbt kolla fejan och mailen, men så blev det inte heller. Så nu har klockan redan hunnit bli kvart i ett och än så länge har jag inte ens öppnat word dokumenten ! BRA DÄR !

Men nu fåre bli som de blir, ska slänga i mig lite mat sen bär det iväg till Widemarks hemma tarkter med Alex !

Kommentarer
Postat av: Oskar

Åhå, mycket spännande, men inte allt för trevligt där!

2011-05-04 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0