De är helt sinnes

Om 11 dagar sitter vi på flyget mot Cypern och Ayia Napa, idag hade vi vårt absolut sista prov och hela nästa vecka äre bara chill innan vi åker. Tiden ä som sagt något som man borde ta vara på, men hus ska man kunna gör det nu när den bara flyger iväg?

Dagen började som så många andra med att alex skulle upp medan jag egentligen fick ligga kvar i sängen och njuta av sovmorgonen. Men dagen till ära gick även jag upp och höll min kära pojkvän sällskap under frukosten. Så när han åkte till skolan så satte jag mig istället och läste igenom religionen en gång till, började skriva packningslista och tog fram resväskan. Ja villllllll bara åka nuuuuuuu !
 Åkte till skolan och skrev provet, redovisade filosofin och sen vare slut för dagen. Färskpasta & bacon stod på matsedeln idag och visst klarade jag även att laga denna avancerade rätt. Ska packa ihop lite grejer sen ska jag ägna några timmar åt det vanliga tisdagsnöjet nämligen FOTBOLLSTRÄNING :)


Mamma & Pappa hade stängt garaget utan att veta att de va en fågel där inne, så när jag öppnade porten fann ja denna på golvet !

Tog en välbehövlig kvällspromenad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0