bra jobbat b rudar !

Efter att ha haft ett mycket bra seminarium med anna & grabbarna så gick vi viadre till matsalen för att fylla våra tomma magar. Tacos stod det på matsedel och de va något som jag tror de flesta tyckte om. Trampade hem med cykeln till Alex och sen kom Matilda, Anna och Elin och hämtade mig. Karlstad var vårat nästa stop. Vi genomsökte i stort sett de flesta skobutikerna för att slutligen möta upp Josse och gå och äta. Pastasallad från lila Saluhallen fick bli vår andra måltid för dagen. Sen begav vi oss bort mot Sundsta för dagens huvudatraktion - VÅRRUSET !
Tredje gången gillt för mig, medan andra gjorde peremiär. Vi började allihopa tillsammans, men tillslut blev de bara jag och Josse som sprang ihop. 28 minuter tog de oss att komma runt och oj va skönt de va att komma i mål !
Slitna och nyduschade kunde vi, slå oss ner för att äta välförtjänt picknik.
Slitna,Mätta och nöjda satte vi oss i bilen och åkte hem mot skogen.
Riktigt trevlig dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0