Vårsäsongens sista match och donken häng !

Denna onsdag bjöds det på en massa trevliga människor,massor av mat och såklart lite fotboll.

Lunchade och tog igen lite tid med fröken Andersdotter på Thai köket, men oj vad mycket man missar när man inte går i skolan längre. umgänget blir inte alls lika bra och de känns lite vemodigt när man sitter och pratar om att en ska flytta, den andra ska vara kvar och den tredje har absolut ingen aning vad den ska göra. Men förhoppningsvis så klara vi hänga fast i varandra och glider inte ifrån !
Men som sagt ve var mycket uppskattat och efter att ha fyllt magen åkte jag hem till Alex för att ladda med lite ny och bra musik och sen vart det kaffehäng hos Linnea fram tills matchen.
En match som såg jävligt bra ut till en början, men sen orkar vi inte och klappar tyvärr igenom totalt ! Men de är bara och ta nya tag till hösten för just nu kan vi inte ändra på de som har hänt ändå.

Dränkte förlusten med att hänga på Donken istället med Ola,Ola & Oskar. Något som var mycket trevligt, och trots att Oskar lämnade bordet så mäktade jag & ola x2 att sitta kvar ända fram tills 00.59 och dom skulle stänga. Men med rätt sällskap kan Donken va ett riktigt trevligt ställe och tiden flyger bara fram.


Men nu ska jag sluta skriva och packa de sista, för om sisodär två timamr är jag och Alex på väg mot Göteborg och landvetter och framför allt KRETA ! En vecka med sol,bad och bara en massa chill ä inte helt fel om jag säger så :)

Trevlig midsommar gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0