Två blondiner och en bil som inte startar !

Igår åkte jag till Karlstad med den kära Saaben, alllt gick jätte bra och jag parkerade nere i mitticity huset och mötte Sandra. Tog ett varv inne på mitticity och en fika innan vi bestämde oss för att åka ut till Bergvik i jakt på ett speciella shorts. Vi satte oss i bilen och tänkte att fan va gött och komma iväg, men nej ! Så vart det inte riktigt, för bilen vägrade starta och där satt vi, två blondiner som absolut inte visste vad vi skulle ta oss till. Tror att folket runt omkring oss skakade på huvudet både en och två gånger. Men efter att ha ringt och pratat md pappa tre gånger så stratade plötsligt bilen. Vilket va jävligt tur, för å var fast i mitticity garaget hel dagen hade inte varit någon höjdare.
Men vi kom iväg och resten av dagen rullade bilen som aldrig förr. Senare på kvällen åkte vi hem till Ronja för att umgås och ha lite trevligt innan jag skulle åka hem. Svängde in i Edane och berättade för pappa hur bra allt gått med bilen och packade väskan för att åka in till stan. Men när jag satte mig i bilen ville den såklart inte startat igen ! Så Alex fick komma och hämta mig och jag är just nu utan bil :(
Men hemma hos Alex fick vi äntligen bada jacuzzi så där vart mitt humör på topp igen !
Men nu ska jag ladda med frukost och vatten för senare idag är match :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0