Det finns ord som kan förklara den gångna veckan..

Studentveckan må vara väldigt överskattat för många, men där kan jag inte riktigt hålla med.
Under denna vecka har jag gjort så otroligt mycket roligt tillsammans med min älskade före detta klass id3 och alla andra underbara människor som vart med denna vecka.
Trots att jag gråt mig igenom hela torsdagen  var det ändå en av de bästa dagarna utan tvekan ! Balen var helt otrolig och jag kan inte haft bättre sällskap än vad jag haft, så tack för allt gänget !
Även fast allt är slut och att vi ALDRIG mer kommer gå i samma klass så tror jag inte att jag har förstått det än, för just nu har jag sommarlov som alla andra somrar och de ä inge speciellt med det. I höst kommer vi alla vara på så många otroligt olika ställen och det ä nog först då som den verkliga bomben kommer slå till ! Men fram tills dess kommer jag bara låtsas som att allt är som vanligt!
Men alla ni i ID3 ni är så jävla grymma allihopa, och tillsammans med er har detta varit de tre bästa åren i hela mitt liv ! Alla har ni bidragit med något väldigt minnesvärt, medan andra kanske har bidragit ännu lite mer. Men som herr Widermark så många gånger påpekat så är oceaner väldigt djupa, och alla minnen med ER är många men de sitter förevigt kvar i mitt djupa hjärta.
Tack ännu en gång alla ni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0