På svensk mark igen !

Resan hem igår blev lite längre än vad vi hade förväntat oss, då vi åkte på en försening. Vilket inte alls ä roligt klockan 02.14 och det enda man vill är att få komma hem och få sova ! Men lyckades sova i stort sett sova hela flygresan vilket var guld värt även om det bara var drygt tre timmar.
Väl hemma i Sveariket öste regnet ner och det var såååååå kul att komma hem, NOT !
  Alex dumpade av mig hemma i Edane så att jag skulle kunna slänga in allt i tvättmaskinen, gosa lite med världens sötaste katt och sköta hushållet en snabbis eftersom mamma&pappa är på mallis. Men har inte haft orken till nått, så istället somnad jag och sudden framför tvn i tre timmar. Men nu är klockan snart halv nio och jag ska försöka skynda mig lite och duscha och sen bege mig in till stan.

Imorn vankas det jobb och kanske en utgång. Eller ?
 Vi får la se hur de blir imorn, tills dess ha det bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0