Ingen vidare helg

jobb,huvudvärk,övertid,film,rädda killar,ännu mer huvudvärk, sova, gå runt arvika,äta,jobba,huvudvärk,stressa,hem och sova.

Min arbetshelg belv mycket värre än jag kunnat ana och därför behöver jag egentligen vila, men istället så gick jag ut tidigt igår och sprang, sen åkte jag till Matilda och där återkom min huvudvärk återigen. Men efter att ha färgat matildas hår,pratat,spelat minigolf och ättit korv så släppte den som tur var. Men då var kockan bra mycket och det var dags att börja trampa hemåt på min fina lila cykel !

05.05 imorse var det bara att stiga upp för 05.45 skulle jag befinna mig på macken för ännu ett pass. Inte lika mycket folk gjorde att denna dagen gick mycket fort och jag slapp huvudvärken ! Nu är jag hemma på en snabbvisit för att plcka ihop lite grejer innnan de är dags att åka på kalas med familjen Andersson !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0