färg,vatten,färg,vatten,färg och åter vatten

Eftersom solen stålat som aldrig förr både igår och idag är jag oerhört nöjd över att jag endast jobbar 6-10. På så sätt hinner jag njuta av solen på riktigt samt, göra massa andra roliga saker.
Igår passade jag på att åka till Karlstad, få födelsedagspresent,sola,bada,umgås med förken wik OCH  bli klippt och färgad, vilket va GANSKA nödvändigt ! Sen vare bara och skynda sig hem för att åka lite ring med alex,henrika,martin och ruben innan de tillslut slank ner en pizza precis innan läggdags.

Imorse stålade solen lika underbart, så efter jobbet åkte jag hem till Alex och bytte om sen vidare hem till ola där han och nk satt och åt dunder frukost. Efter ett kort besök på Konsum och världens i särklass kanske DÅLIGASTE parkering, så körde vi vidare mot Ingestraaaaand. Sol,bad,godis,riskakor och med bra umgänge så gick timmarna fort och de va dags och åka hem. För å njuta ännu lite mer av denna dag bär det snart iväg över höjda för lite välbehövligt motion !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0