DenTjugoFörstaJuniNittonhundranittiotvå

De är datumet som jag är född och idag nitton år senare äre alltså min födelsedag.
Trots att jag väldigt gärna hade velat sovit länge, fått tårta på sängen och sånguppvaktning på MIN dag, så fick jag inte de. Istället fick jag dra mig upp klockan 05.08, lyssna på en halvt sovande alex som försökte sjunga ja må du leva, men det gick inge vidare och istället somnade han om. Så istället för att äta tårta tillsammans med nära och kära fick jag ta en smörgås och läsa gårdagen tidningoch sen bege mig iväg till jobbet.
På macken vare som vanligt full rulle, men dagen till ära bjöd jag på ett extra leende och tårta, vilket jag tror uppskattades väldigt mycket.
   Men när mina fyra timamr avr gjorda åkte jag hem och gick ut och la mig i SOLEn och läste bok - UNDERBART !
Resten av dagen spenderade jag,mamma & pappa i varsin solstol !
Min födelsedag har vart super bra och jag har njutit av att bara vara hemma med min kära mor & far!
Om ett år sitter jag antagligen i USA och har haft en jätte bra 20 års dag, vilkrt förmodligen inte ä helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0