05.05

Imorse ringe väckarklockan vid denna tidpunkt och jag kände att nej det alldeles för tidigt för mig. Så istället gick jag och la mig igen en sväng för att bara vila i 15 minuter till.  VIPS så var klockan tio i sex och jag fick lite bråttom. Men jag hann och väl inne på OK vare som vanligt. Gick igenom rutinerna inför städningen under de kommande fyra veckorna, och sen kunde jag lämna macken. Hurtig som aldrig förr gick jag faktiskt ut och sprang på prästängen och hittade lite nya vägar. Väl tebax på Smultrongatan blev det snabba ryck för att 40 minuter senare kunna bege mig ut på sjön med min kära granne tills lika äldsta vän Kristin ! Sjön suger verkligen i magtarmen och de var verkligen toppen att Kristin hade tänkt på att ta med köttbullesmörgåsar mmmm :)
MEn efter 3,5 timme fick de räcka och då vare dags att åka hem.

Ikväll väntas det den sista Harry Potter filmen med ett skönt gäng och de ska bli riktigt trevligt faktiskt !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0