Tjock,Klumpig och Högljud

Efter dagens Filosofi lektion så fick vi oss all ett gott skratt, och de är tydligen efter min beskrivning på en elefant som jag ser på mig själv, alltså tjock,klumpig och högljud, medan alla andra ser mig som smal,slemig och delbar som en daggmask. Skolan kan va riktigt rolig vissa dagar och idag var det verkligen en sån dag.
  Två timmar senare slutade vi för dagen, och nu agerar jag istället mästerkock. Ett jobb som ser ut att bli mycket lyckat.

En annan sak som vart väldigt bra med dagen är vårens schema för några veckor framöver, helt klart något som måste hissas.


Om jag ändå skulle vara en elefant så skulle välja DUMBO !
Stor,Klumpig och högljud, men framförallt VÄLDIGT söt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

och stoora öron!

2011-01-11 @ 16:41:15
Postat av: Malin

De också :)

2011-01-13 @ 10:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0