Mycket, mycket, mer

De hanns med en rejäl städning av garaget, och detta ledde till att jag och mamma fick ta en sväng till tippen också. Graget blev städat,mamma blev nöjd och pappa blev njöd = JAG NÖJD.
Men nått projektarbete hann jag aldrig att börja på, utan istället filade jag på min au-pair ansökan. Nu är det enda som behövs lite referat och sen kan min resa KANSKE ta sin början.

Har bänkat mig framför mitt favorit program Familjen Annorlunda som ÄNTLIGEN är tillbaks, dock utan familjen i älvdalen, men de går att överleva. Ett program som jag kommer bänka mig framför mer än en gång till.
 
Annars väntar jag på att min käraste ska komma och göra mig sällskap under kvällens stormatch i JVM.
Vinn nu Sverige så är ni i final !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0