Men jora, jag lever allt trots alla odds !

Måndags kvällen va super med mat och lovely sällskap av självaste fröken wik. Vi tog ikapp lite förlorad tid och planerade lite inför våren :) Men när Erik kallade så fick jag skjutsa hem henne till Öaaaa och åka vidare till kära syster yster. Idrottsgalan fick bli vårt tidsfördriv medan min huvudvärk och hals ont steg. Men hem kom jag tillslut, men då vare raka vägen till sägen.
Tisdag - Feber,Frossa,Halsont och Magont = JACKPOT !
Onsdag - Feber,Fruktansvärd Halsont = Värre än gårdagen
Torsdag - Halsont, läkarbesök, hostmedicin, värsting halstabletter = Bättre

Dessa dagar kan jag bara tack pappa för att vi har Canal+ och en antal kanaler att välja mellan.
jag har hunnit ett på Avatar,Yes Man,Grand Torino x2 eftersom jag bara såg början första gången, typ 12 avsnitt av Jon&Kate plus Eight, börjat om på OC, Rita Rocks,Oprah,Ellen,Top Model,Bygglov och massa mer program och filmer. Så jag har istort sett befunnit mig framför tvn från att jag vaknat till att jag gått och lagt mig.
Och först idag har min matlust kommit tillbax efter dagar då jag istort sett bara fått i mig varmt vatten,halstabletter och apelsiner..

Men jag är mycket bättre nu och på månda ska allt va som vanligt igen, för jag saknar mina kära klasskamrater och framför allt min pojkvän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0