Medan alla andra började skolan i karlstad,kil,årjäng,grums,karlskoga

Så har nog jag och många andra arvika elver njutit av att va lediga en dag extra.
Denna dagen bjöd på oväntad shopping lycka. Såna dagar när man bara ska ha en grej så finner man massa saker mer OCH plånboken tillåter de utan problem. Såna dagar tycker vi om.
Så idag fick Arvika tummen upp!
  Förutom detta så har jag än så länge inte åstadkommit speciellt mycket idag, förutom att jag TÄNKT att jag ska hinna göra en massa grejer, men ikke. Men de är väl lika bra och ta vara på den sista julovs dagen.

En annan sak som gillas SKARPT är att vi inte börjar börjar förns 11.15 imorgon.
För de kan man bara säga Tack för kaffet och sova nån timme längre.



Kommentarer
Postat av: anna

12.15 till o me va?... lr?

2011-01-10 @ 19:45:58
Postat av: malin

13.20 till och med :)

2011-01-11 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0