Inldening på fyra dagars ledighet

Ledig idag och de har inte vart helt fel. Efter att sovit ut nog länge, vare verligen dags att gå upp. Sjuklingen fick ligga kvar och vara sjuk, medan jag gick upp,åt frukost och sen åkte och handla. Storhandling om man kollar kvittot men inte innehållet i kassorna. Mamma blev väl inte allt för nöjd när jag vissa kvittot, men jag handlade iallafall åt henne. Åkte hem och skrev klart en av 1 av 3 uppgifter som vi fått av Johan, fixade mat åt hela familjen och nu sitter jag som klistrad framför datorn.. En promenad vore kanske nått?
  Annars ikväll blire bara lugnt, spara krafterna inför morgondagens hallvärmlänska med färska räkor och massa vatten.

I helgen blire fullt upp med hallvärmlänskan och jobb, så tack kära lärare för att vi får ledigt även på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0