I got it !

Denna onsdag stod det degerfors på schemat, liksom de gjorde förra onsdagen. Men denna gånge bestod sällskpaet av mamma och maria, och till skillnad från förra gången så lämnade jag affären med en kläning i min famn. Ä sipernöjd med klänningen och nu vill jag bara att de ska blir slutat av maj så att vi får åka till ayia Napa och sen JUNI så att vi ÄNTLIGEN får ta studenten !!
  Men nöjda och belåtna åkte vi till Karlstad för att köpa en LITEN hylla åt maria, hyllan visade sig inte vara så liten och vi skulle nu behöva trängas alla tre i TVÅ framsäten. Detta löstes genom att mamma körde, medan jag och maria fick knöka ihop oss på ett krångligt sätt i framsätet, för att slippa böter. Men resan gick bra och vi klarade oss utan böter denna gång. Efter lite golvletande och mat så tog vi även en sväng på IKEA, bara för att och visst kom jag därfirån mä något BRA att HA.

Nu ska jag packa ihop lite grejer, sen bär de iväg till staden och hem till smultrongatan. Ikväll vankas det finmiddag och barnpassning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0