De kommer bli de längsta dagen, utan tvekan.

Onsdagar, kan ses som en jäkligt skön dag efter som jag BARA har fotboll och matte på schemat.
men när de är TRE JÄVLA TIMMAR emellan fotbollen och matten så äre det inte så rockigt längre. Visst jag skulle kunna göra massa skolarbete och så under dessa timmarna, men vem fan orkar de ?
Nej, istället spenderade jag två timmar nere på bibloteket tillsammans med boysen,dagens tidningar och mobilspel. Så Onsdagarna kommer lätt utan tvekan bli den värsta dagen i skolan.

Men väl hemma så, började mamma pussla på ett ernormt stort pussel, och snäll som jag är erbjöd ja mig och hjälpa till lite. Väl framför pusslet blev vi sittnas i hela 4,5 timme och det är ännu inte klart. Vilket va väldigt frustrerande, men vi är iallafall på god väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0