Yeah, I think you're cute, but I really think that you should know

Måndag är veckans första dag och början på något nytt, idag innebar början på nått nytt ett godkänt på matte provet och en ny hårfärg ! Två saker som jag är väldigt, väldigt nöjd över.
- Så tack Ingergerd och Sandra
Annars har även denna måndag vart som alla andra dagar förutom att jag inte åkte på fotbollen och åkte till Karlstad istället. Att de Sandras ansikte va mycket skönt och som vanligt så gick våra munnar non stop.
Några timmar senare var Sandra klar med mitt hår och jag fick bege mig till tåget.
 
Ikväll blire att göra klart svenska och idrotts uppgifterna, se på Familjen Annorlunda och sist men inte minst hade jag tänkt att åka till min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0