Varför mer snö ?

Gårdagen i Karlstad va riktigt rolig. Stämningen i bussen påväg dit va så bra som de kunde bli. Väl frammme vid nöjes vare riktigt trevligt folk men i början vare en aning mycket arvika folk, men som tur va kom de mer främande folk :) Dans och glada människor gjorde vår kväll. Burger King kittlade även döttsskönt i kistan och bussturen hem bjöd på en fruktansvärt skön sömn.
Väl i Arvika mötte jag Alex och som en liten bonus fick vi även med oss Dennis hem till Smultrongatan.
Så de va bara och plocka fram luftmadrassen och vips så hade vi plats för ännu en till.

Efter ett antal timmars sömn har vi äntligen börjat piggna till och nu väntas det frukost/lunch.
Ska försöka piggna till ännu lite mer innna jag måste bege mig till OK. Ikväll ska det jobbas och jag tror att kvällen till ära så ska jag få jobba med Christoffer och Julia vilket va väldigt länge sen :)

Men tack alla ni som gjorde gårdagen till en skitkul kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0