Total fylld helg blidde de !

Lördags hann jag pricka in Hallvärmlandskan,jobb och en ute tvkäll.
Att lyckas kunna kombinera alla dessa tre trodde jag skulle sluta med att en sak va tvungen att strykas. Men de behövdes aldrig och jag hann med allt. Lördags kvällen bjöd på en oväntad händelser,skratt,dans och bilkörning. Denna kväll var jag otroligt nöjd över att kunna sätt mig i en varm bil (till slut) och köra hem.

Söndag blev de ännu mer bilåkning i form av att Alex skulle övningsköra med Saaben och då fick jag faktiskt åka med. Så jag tog chansen att spana in hur min man beter sig på vägen, snart körkort hoppas för nu vill jag också få åka snålskjuts !! Slänge i mig lite mat, sen bar det iväg på världens LÄNGSTA arbetspass som jag någonsin vart med om. Från klockan sex till kvart i tio satt jag och räknade ner minuterna tills jag äntligen skulle få sluta!
  Efter fyra jävligt timmar fick jag sluta och kunde åka hem med mannen till Edane. TACK för DE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0