Prinsessor för en kväll !

Gårdagen bjöd på strålande solsken och hockeyn med laget av otroligt rolig och krävande.
efter hockeyn åkte jag hem till farmor & farfar och sov lite middag innan de va dags att bege sig till staden och hem till födelsedagsbarnet Anna Liljestrand ! Med rosa toppar,locakt hår och kronor så gick vi totalt in i rollen som Prinsessor och de varade resten av kvällen. Tiki bjöd på massa underhållning och de kändes väldigt tråkigt när dom stängde av musik och de va dags för att gå hem ! Efterfest eller aa eftersnack hemma hos Anna var mycket trevlig och otippat, och resulterade att vi fick övernatta där. Efter sisodär endast fyra timmars sömn inatt så kan jag påstå att jag är jävligt trött och längtar redan nu efter att få gå och lägga mig ikväll !

- Men tack brudar och grabbar för en riktigt rolig dag/kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0