Bara tre dagar kvar till lov, och bara tre saker kvar att göra!

Snart äntligen är sportlov och en veckas ledighet är aldrig fel.
Som tur ä har jag BARA tre saker kvar och göra och de ska väl gå ganska fort bara jag tar tag i det kanske?
Men ikväll har jag gjort klart Svenska uppgiften så nu är iallafall det ur världen.
Har även hunnit lagen en mycket god middag bestående av marinerad kycklingfilé,ris och mycket god egenkomponerad sås ! Det är inte ofta mamma säger att man lyckats, men idag hade jag verkligen lyckats och mamma hyllade min måltid (Y)

Annars ska det tränas ikväll och jag hoppas verkligen att vi gör nått annat idag en de vi gjort de senaste träningarna för nu börjar de bli riktigt jäkla uttjatat ! Men efter att ståt ut en timme så ska jag få åka till smultrongatan och det gillas alltid !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0