Inne på sista veckan nu

Äntligen äre jag inne på min sista vecka som städkärring på macken, de känns jävligt gött att de snart är över samtidigt som dessa fyra veckor bara har flygit förbi alldeles för fort !

Men under helgen har det som sagt vart Hamnfesten och oj vilket lyckat arrangemang ! Tillsammans med mina kära vänner har dessa två kvällar innehållt massa skratt,bra musik, pussar och kramar, villa de widemark häng, borttappat bankomatkort och framför allt massa kärlek. Att vi alla ska skiljas känns väldigt bittert, och  de ä först nu som jag börjar fatta att om 1,5 månad ska jag åka bort och inte komma hem på ett helt ÅR !!  Men vi har tagit vara på helgen och de har lätt vart en av de bättre helgerna denna sommar, så tack för de min fina <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0