20110805

De här med att blogga på somamren, ä ingen större hitt !
Dagarna rullar på och det finns liksom inte tid för sånt datasittande som de gör under skolåret.
Men denna veckan har jag absolut bara levt livet och tagit vara på allt som går att ta vara på.
I måndags vare båtmissär här hemma med ola,ola,nk och maja ! Men istället la vi oss på bryggan och mådde underbart, tisdag chill dag med mamma & pappa i solen, onsdag tv.mys med matilda och fotboll/bad på kvällen med bojan, torsdag ingestrands häng med oskar och träning såklart.
Ikväll äre Hamnfesten som gäller och trots att det inte blit något alkohol intag för mig denna kväll så ser jag fram emot en kväll med mina söta vänner och underbar underhållning förhoppningsvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0