underbara påsklov

att börja lovet med en studentfest skulle kunna ses som en kanon öppning på lovet om det inte vore så att man lyckades backa in i en bmw och blev utelåst till råga på allt. Men tack vare underbar stöttning så klarade jag mig även igneom detta även om jag kämpade lite. Men imorse var gårdagen som bortblåst och 09.45 entrade ämterviks äff Kewab arena. vi gör en jävligt bra match i 60 minuter, sen orkar vi tyvätt inte mer. Men fan av bra vi spelade de 60 första, de tar vi med oss brudar !
  Åkte hem och hade kalas för min kära mor som fyller år idag. Matbordet fylldes med mat och sällskap. provade för första gången även nässelsoppa, något som jag trodde skulle vara väldigt äckligt ! Men de vare inte, något som ni borde testa faktiskt ! 
   Ikväll ska de grillas och äta riktigt god mat tillsammans med ett gäng grabbar ! Inte helt fel start på en vecka ledigthet  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0