Riktigt jävla bra !

Gårdagen levde absolut upp till förväntningarna. Sällskapet va riktigt bra och September va otroligt bra. Dessutom va ho riktigt jävla snygg ! Tempel va smockat med folk och stämingen va på topp !
    Dagen började dock med att varmvattnet va slut här hemma så jag fick duscha ISKALLT ! Men sen gjorde jag mig snabbt i ordning för att åka till Karlstad. Ett varv i butikerna och sen mat på Kebabhouse innan jag och wiken drog ut till hammarö. Efter mycket om och men så va vi klara för kvällens utgång och åkte vidare till Norrstand.
Mycket skratt,tjejsnack,alkohol och såklart musik ledde till att vi alla kom i väldigt bra stäming och inne på tempel trappades det hela upp ännu ett steg !
Tre timmar senare lämnade vi krogen med ett stort leende på läpparna och fötter som värkte. Men som fröken wik sa, va gör det om hundra år ? Kul hade vi iallafall !

Idag vaknade jag att sandra steg upp ur sängen och sa att solen sken. Så efter lite frukost så la vi oss ute i solen. Där låg vi ett antal timmar innan vi åkte in till stan för att få i oss lite fetis mat ! Mmmmm.. Körde hem sandra och sen åkte jag till Tingvalla för att se på fotboll och nu sitter jag hemma mitt ibland renoveringen och bara tar det lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0