om man ändå fick vara 8 år för en dag igen

i onsdags va vi som sagt hos herr ljung och grilla, och jäklar vilka vuxenpoäng vi drog in med att göra egna potatisklyftor,hemmagjort tsatziki(stavning?) sallad ! Riktigt bra där ocg sen toppa vi ju allt med grillat. Visst vare skönt och känna att vi klarade av allt själva, men när måltiden va över så återgick vi till att vara barn genom att gå ut på gatan för att spela basket, sen gick vi in för att leka kurragömma ! Fantastisk rolig lek !
super kvällen avrundades med big brother och hela gänget samlade i soffan :)
torsdag blev det upp tidigt för att åka till Karlstad med gabbi. En studentklänning,ett par jeans, en bikini och lite mer senare anlände vi hem till Gabbi för att gosa lite med världens sötaste Ludvig. Gud vilken goooooding !
idag hade jag absolut inget planerat, så städning av rummet,bröllops kollande och solning fick förgylla min dag innan det var dags att åka in till stan för att jobba några timmar. Otroligt mycket folk och jag tror nästan varannan jävel skulle ha mjukglass mellan 3-6 ungefär. Men jag lever och nu blir det ett stort glas vatten sen sängen, för imorgon bär det av mot Uddevalla för SERIEPREMIÄR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0