Oh sunny day !

Måndag morgon börjar som så många andra morgonar med att alex ska upp klockan sju för att gå till skolan. Men som vanligt väggrar han att gå upp och alarmet hinner låta femtioelvagånger innan han går upp. Detta är något som stör min sömn väldigt mycket då jag inte börjar förns kvart över tio och VILL sova ! Men idag så gick mannen upp faktiskt efter andra signalen och jag kunde sova ut riktigt ordentligt - tack för de honey !
  Åkte till Edane skolan och skrev ut tre upplagor av projektarbetet. 141 sidor senare kunde jag lämna 3 Edane för att bege mig mot stan, för att ha svenska. Kom dock lite försent men anna tog priset och kom aldrig till en lektion som vi haft ända sen JULOVET.
   Men anna nu har du väl ändå lärt dig att vi börjar kvart över TIO och inte elva va ?

Eftersom de va flera som inte skulle på fotbollen idag så blidde det ingen, utan istället satt jag och hjortsberg ut i solen och pratade lite innan jag skjutsade hem honom och styrde bilen mot Edane. Ute i solen tänkte jag vara effektiv och plugga lite, men orkan fanns inte riktigt där och istället somna jag i en timme. Riktigt skönt nu när solen verkligen värmer och börjar smått färga våra bleka kroppar.

Ska packa ihop lite sen bär det iväg över höjda för lite träning !




perfekt mellanmål

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag lärt mig, JA :D

2011-04-19 @ 08:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0