Nått så tråkigt leder till något så mycket bättre

Då vi håller på och renoverar hela vardagsrummet - byter golv,fönsterbräder,lackar och till sist ska ska det tapetseras, så finns det en hel del att göra här hemma. Gårdagen gick åt till att slipa,lacka,slipa och lack massa lister och fönster. fruktansvät tråkigt, men de blev väldigt bra ! Tiden flög helt plötsligt iväg och de va dags för att bege sig till andra sidan höjden och träna lite fotboll.

Dagen till ära så sken solen som aldrig förr, tack gode gud tänkte jag ! Men nej, den värmen som behövdes fanns inte där och de belv inte så mycket av solandet. Istället åkte jag hem till Edane och fortsätte hjälpa mamma och pappa och greja. Idag skulle golvet läggas och visst blev det så att Malin Bengtssons idé blev den idé som vi till slut valde att följa. 

Ikväll blire det grillning hemma hos Ljungan med ett skönt id3 gäng, och imorn blire Karlstad med Gabbi ! Jag kan inte påstå annat än att jag trivs med och va ledig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0