ledig på en onsdag

Att va ledig mitt i veckan ä aldrig helt fel. Nu när matten är slut så har jag endast fotboll på onsdagar, och när paul är sjuk så som han var idag så har vi alltså ledigt ! Vilket jag inte kan påstå är speciellt tråkigt.
Så denna lediga dag har jag nyttjat genom att städa rummet,sett på ännu fler Jon&Kate plus eight avsnitt,tränat på morgondagens gymnastik uppvisning, sett på tv och bara tagit det väldigt lungt. Det gäller och spara på krafterna för ikväll är dags för den älskade fysträningen. Kortare intervaller står på schemat och som alla andra gånger så hoppas jag på att jag överlver utan att spy. Förra gången var det väldigt nära, så jag hoppas inte att det blir så denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0