Ibland finns det en gud som är nådig

Idag skulle vi redovisa våra kunskaper i matta på idrotten och trors min rädsla och ångest. Så gjorde jag det och jag klarade av det utan att skada mig allt för mycket. Några överslag på uppvärmingen var det enda som jag lyckades med i skadeväg och de måste ses som positivt. Men när detta var över så var det dags att börja träna på räck och ringar och då fick händerna ta lite skada men detta var iallafall roligt i jämförelse med mattan.

häng på stures med de coola barnen,solif och sen direkt iväg på träning va inga fel. Väl hemma landa jag i soffan framför Fbk-Saik.

Mamma nämde även att jag äntligen fått mitt sakttebesked och med lite nervositet öppnade jag kuvertet och kunde konstatera att jag ska få tillbaks 10 209 kronor på skatten. Vilket inte ä helt fel och mycket välkomnande ! Så tack saktteverket, you made my day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0