En snabbis till karlskoga kanske?

Ännu en dag som man vaknar upp med solsken, vi va bara tre stycken på fotbollen idag så vi sket i de. Istället fick vi åka hem och visst tackar man inte nej till det. Istället åkte jag till Skolan och lämnade in projektarbetet och loggboken,tankade bilen och sen vidare hemmåt. Väl hemma hade jag såklart planerat massa saker som skulle göras ! Men det enda som blev gjort va internet utbildningen för OK, så nått bara har jag iaf gjort.
Annars har jag bara varit ute i solen och verkligen inte gjort någon nytta alls !
  Men nu ska jag faktiskt va så snäll så att jag ska följa med min kära pojkvän till gnällbältets början nämligen Karlskoga. Vi får se om vi kommer hem med något roligt eller om det bara blir en bilresa i onödan.
Den som väntar får se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0