en bra helg med ett bra gäng !

Helgen har spenderats tillsammans med de kära ämterviks gänget.
Under lördagen hann vi mä att spela match(ännu en förlust)tipspromenad, årets första grillning,madrassfotboll,spelarmöte,basket och såklart allmänt dröling.
Min kära sovgranne gunde (som förövrigt är den 323 personen i sverige som "heter" det) fick besök av Gabbe inatt och de resulterade i att vi låg och pratade gamla festival minnen fram tills koclan va halv två.

Tio över sju imorse så ringde klockan och vi började packa ihop våra saker och sen för att bege oss iväg mot Sunne och Selma Spa ! Heldag på spat med frukost,föreläsning,chill i pool och bubbelbad,vatten gympa alá Kalle,solning,mat och ännu ett möte. Solen bjöd på underbart väder och på allas läppar var det ett stort leende. Väl hemma i Arvika drog jag & börje och såg på Arvika-Kronan och jag ä väldigt tacksam över att vi få spela på gräs, för jäklar va mycket roligare det ä !

Så jag bugar och säger tack och bock girls för en mycket trevlig helg !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0