en bil senare

igår skulle vi tydligen till karlskoga för att kolla på bil.
Så på vägen passade vi även på att åka in i karlstad och hämta Nicklas och min biljett till September.
Sen började vår lilla resa mot gnällbältet. Väl i Karlskoga fann vi bilen på första försöket och visst var det en riktigt pärla. Efter lite funderingar och ännu lite mer funderingar så bestämde sig alex för att slå till och köpa bilen. Han är nu en stolt ägare över en Svart Volvo s60 och visst älskar han bilen. De tråkiga med det hela var att Nicklas & Alex var absolut tvungna och testa bilen på vägen hem så jag fick åka själv från Karlskoga till Arvika.
Men överlag så var det en riktigt lyckad resa och bilen var verkligen skit fin så det är inte så mycket att klaga på.
Dock ledde denna tripp till att all den tid som jag behövt till att plugga filosofi helt plötsligt försvann. Om sisodär en timme lite drygt ska jag göra ett prov som jag inte har den minsta aningen om, men jag får väl försöka så gott jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0