efterlängtade säng

Att frivilligt gå upp klockan halv åtta en lördag, för att göra ett prov som håller på ifrån 9 till 4 är helt stört. Men vad som är ännu stördare än det är att jag efter detta åkte och jobbade sisodär 7 timmar på OK. Än så länge orkar faktiskt kroppen med allt, men nu ska det bli otroligt skönt och gå och lägga sig.
Dock är jag HELT ensam på smutrongatan och inte ens en lite katt finns det i huset. Så sängen får bli mitt sällskap för kvällen, inte riktigt va jag hade väntat mig, men det duger väl.

Imorn får jag iallafall sova 30 minuter längre, men sen äre bara att pallra sig upp och smälla i sig brakfrukost för 11.00 är match mot qbik i Karlstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0