Det är mycket som händer

I söndags vare match mot qbik, en match som vi förlorar och så mycket mer vare inte med det.
Väl hemma laddade jag upp med mat och godsaker och där befann jag mig sen resten av dagen.


  • I måndags började dagen väldigt bra genom att jag fick vg+ på mitt sista matte prov och nu har jag alltså ett godkännt i matte c. Något som jag är väldigt stolt över att jag klarat av för ett tag ver det väldigt tungt och jobbigt, men jag och järn gänget kämpade på och nu är kursen över, vilket innebär att jag endast har fått ÄNNU slappare schema än vad jag redan har - tack för det.

  • Klasskampen har även dragit igång på skolan och ID3 går SÅKLART in för det. I måndags bytte vi kön och satt ihop två och två under två timmars tid. Och igår var vi alla röda irriterande prickar som ställde till med lite bus på skolan. Något som vi själva tyckte va djävulskt roligt, medan de utsatta inte tyckte att det kanske va lika roligt. 

  • Efter detta bar det hem för att äta mat och sen styra bilen mot Karlstad och Löfbergs Lila Arena. SM-final nr ett fick bli kvällens nöje för mig,eric,pappa & alex. Riktigt bra match och bra platser gjorde kvällen ännu lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0