Balfrisyr - CHEK

Imorse vaknade jag att solen sken in igenom mitt fönster, inte en snö fläck så långt ögat kan nå. Tack gode gud för att vintern är över. Log och drog mig en stund sen blev det upp och äta frukost innan Hayiang kom. Så efter att ha kollat runt lite på internet och disskuterat lite om vad som går och inte går och göra med mitt hår så började vi pyssla. Eller aa Hayiang pysslade och jag satt mest och kollade. Men nu vet vi iallafall hur det ska se ut och nästa gång ska vi fixa till det ännu lite mer så att det på studenten blir alldeles perfekt! 
  Nu ska jag ladda med lite mat och musik sen bär det iväg mot Örebro med ett gäng sköna ämterviks brudar! Match kl 18.15 ikväll, sen blire raka vägen hem till Arvika och dirket ut och vidare till Tiki. Kvällen till ära är ju Tove där och det känns som ett måste att ses ! Så ännu en lördag med fullt upp, men jag klagar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0