totalt meningslösa måndagar,

Att endast ha två timmar matte och två timmar fotboll på måndager och onsdager
känns helt klart VÄLDIGT meningslöst !
men men man får väl njuta så länge man kan får ha ett sånt här schema.

Men att jobba från 3-halv 11 och sen inte komma i säng förns efter 12 och sen gå upp halv sju morgonen efter ä inte bra kombination. För imorse va jag totalt förberedd på ett fotbollspass på morgonen, men de va helt fel då fotbollen inte är försn 13.20 på måndagar, så ja va en aning fel i schemat ja !
   Men jag klara mig igenom även denna dag + ett gym pass och nu har jag bara tre saker kvar att göra idag.

  • Läsa igenom religons häftet
  • Träna
  • Se på idol !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0