T som i tigerkaka

Sitter vid köksbordet och lyssnar på Justin Biebers vackra stämma !
Varken mamma eller pappa är hemma idag så jag får agera kock till mig själv och helt plötsligt blev de inte lika roligt och laga mat längre..Dessutom ligger jag en timme efter i de vanliga rutinerna, men maten är på väg iallafall. Blire ingen träning idag då mitt lår inte vill fungera som de ska, så istället ska jag läsa psykologi och se på idol !

Annars kan jag inte påstå att jag har de speciellt hårt just nu. Få lektioner i skolan, jobb, försenat födelsedags kalas som är på väg, underbara vänner och Aleksander ! Just har jag en känsla av att hösten 2010 kommer bli riktigt bra och de tackar jag för !

Men nu är äntligen min mat klara, så nu blire äntligen lite käk i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0