Nu kör vi !

de mesta i huset ä städat, de enda som fattas nu är badtunnan samt ett gäng otroligt sköna människor.
För ikväll äre dags för mitt lite försenade 18-års kalas och de är en kväll som jag längtat till länge !
Så snälla gud, gör så att klockan går snabbare !

Men även igår vare full rulle, möte om projektarbete,en lektion,träna,hem och klippte gräset hos farmor & farfar, tog tåget till stan och hälsade på min kära pojkvänn en timme, åkte hem, bytte och, pizza och sen kvällens huvudpunkt.
Inflyttningsfest i Myre hos Linda & Oskar ! Otroligt fint gjot i huset och även roligt folk.
Men bilresan hem tar priset, Elouise dånade högt i högtalarna och skönsången va på topp!
  Va för första gången i mitt liv nära på att köra på ett rådjur också, men som tur va så hann rådjuret veja i sista sekunden.
  När jag skjutsat hem edane gänget, så tog ja den lilla röda pärlan och åkte hem till alex och somnade VÄLDIGT SKÖNT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0