It was a sunny day !

Torsdagen då vi endast hade en dubbellektion där vi hade grupp prov i psykologi, så de va inte en allt för anträngande dag idag måste jag säga. Men dagen har bara bjut på glada minner och massor utav skratt. Så dagar som denna kan jah gärna ha mer av. Slingade håret på josse och visst blev hon vacker i håret, de är med slinga hår de ä nog litte av min grej de !
  Väl hemma blev de att ta tag i all röra i garaget och försöka städa undan någolunda iallafall inför lördagens partaaaay ! Sen blev de iväg på träning..

- Imorn börjar vi 10.15 och slutar 11.05 så inga problem där heller. Ska även hinna mä ett möte inför projektarbetet,träna och klippa farmor & farfars gräsmatta, innan jag ska infinna mig på pizzerian klockan halv 6 för att äta pizza sen dra iväg mä edane brudarna mot Myre och lindas place !

- Åsså får vi inte glömma att idag är dagen då MAYA RAPP KLARADE KÖRKORTET !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0