Hår ála Linda !

Denna dag är egetligen Aleksanders stora dag då han fyller hela 18 år dag !
GRATTIS GRATTIS ÄLSKLING !
Detta har såklart firats lite imorse och mer blire ikväll då de väntas släktkalas..
  Men trots de så skulle jag vilja säga att dagens största händelse har vart mitt besök hos Linda
inne på Freestyle ! Under 2 timmar fixa hon och trixa med mitt hår och jag ä riktigt nöjd !
Så nu är jag blond men med många mörk violett/bruna slingor !
 - TACK LINDA JAG Ä SOM SAGT SKIT NÖJD !
Ingen färg som jag tänkte mig att jag skulle ha, men linda kan de där med färg och hon lyckades riktigt bra !
  Ska packa väskan sen drar jag in till stan ännu en gång idag för att slå läger hemma hos Alex  !

Imorn väntas de även klassiker cykling för oss som va funkisar och jag kan inte riktigt påstå att jag ser fram emot det, men men, vi ska allt ta oss igenom detta utan några större problem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0