Veckans måste match att se...

Klart att de är Holland - Sverige som ä det stora måstet.
Matchen börjar väl inte speciellt bra med mål för holland efter dryga 3 minuter, men vi får hoppas på att Sverige klarar av detta underläge och vänder och vinenr matchen, så kom igen nu grabbar !
 
Förutom denna fotbollsmatch så finns det  inte värst många glädje scener från denna dag.
Efter naturkunskaps provet så belv de raka vägen hem och lägga sig framför tvn och sova fram till halv ett.
Från soffan har jag sen inte rört mig många meter och mitt huve gör fortfarande lika ont som de gjorde tidigare idag. Så skola imorn är nog inte något allternativ för mig, även fast vi bara har matte imorn.
men som sagt vi får se hur jag mår imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0