Två dagars mârten ?

De va som sagt tänkt så, men riktigt så blev de inte.. HAHAHA..
Förutom att Fredagen avslutades lite väl tidigt så hade jag jävligt roligt.
ID3 kan de här med party och ännu en gång så vissade vi va vi kunde !

Lördagen blev däremot inte riktigt lika rolig, men de har jag bara mig själv att skylla det på !
Men efter mycket om och men så kom jag,alex,sandra och henrik ner till Mârten.
 Vilket alltid ä lika mysigt, men just denna dag så pallade inte min mage med detta. Så efter lite drygt en timme så åka ja hem och bytte klär sen bar de iväg till OK för 3 PLÅGSAM TIMMAR !
När nanni väl kom och bytte av mig så va jag inte allt för pigg, så istället blev de en hemma kväll med älsklingen, vilket inte va HELT fel !

Idag blire slappa, sen bär de iväg till NOR för att se på Hockey med Sandra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0