Tränings projektet är ÖVER !

Asså torsda mornar och psykologi med Nils Gunnar är VERKLIGEN ingen bra kombination.
Försökta verkligen hålla ögonen öppna, men då juh fan inte när gubben bara pratar och pratar !
Så jag sov i stort sett mig igenom hela två timmar.. Men jag missa typ inget ändå så.
Annars har dagens stora höjdpunkt va att redovisa träningsprojektet, eller va säger ni ärade klasskamrater ?
- men de gick bra och nu är den saken ur världen vilket känns dö skönt.
Efter denna redovisning så vare bara och slänga sig iväg i bilen och åka till OK för att göra några timmar och tjäna lite pengar. Helt plötsligt va klockan 10 och vi fick stänga och göra det sista för dagen vilket kändes mycket skönt.
Imorn blire ännu en kombo av skola/jobb men va fan, nu är alla pengar som går att tjäna guldvärda.
  
igårkväll spenderades kvällen med fröken Wik, och jag måste bara säga att jag liker den bruden väldigt mycket.
vi hade en hel del att prata om och timmarna bara flög iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0